– W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry – Cezary Pazura – zapowiada Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.
Cezary Pazura wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin – jeden z najbardziej uznanych polskich reżyserów filmów reklamowych. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara – za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak – wielokrotnie nagradzany polski fotograf, którego prace publikowane są w Polsce i zagranicą. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec.
Zobacz również
Działania wystartowały 1 października. Emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów promujących najważniejsze produkty marki Vectra, takie jak telewizja i internet oraz pakiety promocyjne HBO i TIDAL. Dlatego część spotów powstała we współpracy z HBO Polska i swą treścią nawiązuje do najbardziej rozpoznawalnych seriali produkcji tej stacji.
Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, Client Service Director w The Digitals.
Kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki oraz domem mediowym Starcom i agencją Cube Group, odpowiedzialnymi za zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing