Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The Digitals.
O autorze
1 min czytania 2020-10-02

– W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry – Cezary Pazura – zapowiada Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.

Cezary Pazura wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin – jeden z najbardziej uznanych polskich reżyserów filmów reklamowych. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara – za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak – wielokrotnie nagradzany polski fotograf, którego prace publikowane są w Polsce i zagranicą. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec.

Działania wystartowały 1 października. Emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów promujących najważniejsze produkty marki Vectra, takie jak telewizja i internet oraz pakiety promocyjne HBO i TIDAL. Dlatego część spotów powstała we współpracy z HBO Polska i swą treścią nawiązuje do najbardziej rozpoznawalnych seriali produkcji tej stacji.

Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, Client Service Director w The Digitals.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki oraz domem mediowym Starcom i agencją Cube Group, odpowiedzialnymi za zakup mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing