Velvet z ekokomunikacją i specjalnym znakiem SAVE NATURE

O autorze
1 min czytania 2021-04-21

W dzisiejszych czasach często obserwujemy niepokojące zmiany klimatyczne, jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów naturalnych czy zanieczyszczania planety. Velvet CARE, producent popularnych papierów toaletowych, ręczników i chusteczek higienicznych marki Velvet, nie godzi się z tym stanem rzeczy i podejmuje działania, by temu przeciwdziałać. Pomaga mu w tym mały symbol z wielką siłą oddziaływania.

Marka Velvet prowadzi w tym roku kampanię pod hasłem przewodnim „Działamy dziś z myślą o jutrze”, której celem jest troska o naszą planetę, by pozostała piękna, zielona i czysta. Osią komunikacji Velvet CARE jest ekoznak, który stał się narzędziem informującym o zrównoważonym rozwoju marki. Stworzenie przez poznańską agencję Soul & Mind specjalnego znaku Save Nature pomogło marce Velvet kompleksowo i jednoznacznie informować konsumentów o ważnych działaniach marki na rzecz ochrony środowiska.

Znak zawiera czytelny komunikat o najważniejszych praktykach stosowanych przy produkcji wyrobów Velvet. Przedstawiliśmy je w czytelny sposób, poprzez białozieloną grafikę, złudnie przypominającą kwiat – symbol natury. Płynącym z ekoznaku komunikatem jest też centralny napis „Save Nature” będący parasolem informacyjnym do pozostałych elementów – ikonografii symbolizującej troskę marki o środowisko naturalne w tym: 

  • ochronę zasobów leśnych, 
  • recykling opakowań oraz surowców, 
  • oszczędne wykorzystywanie wody w procesie produkcyjnym, 
  • edukację ilości wykorzystywanego plastiku,
  • zmniejszanie śladu węglowego. 

Zaprojektowany znak i poszczególne ikony autorstwa Soul & Mind Group stały się także elementem spotu wizerunkowego marki Velvet: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o działaniach marki Velvet znaleźć można na: www.savenature.info, a o innych projektach poznańskiej agencji brandingowej dla największych marek w kraju na www.soulandmind.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing