Verbena odnajduje świeżość w blogosferze

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów.
O autorze
1 min czytania 2013-08-26

Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (www.konkursverbena.pl) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.

1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o tym, skąd czerpią pomysły i inspiracje, a także spróbowały w kreatywny sposób wykorzystać cukierki Verbena.

W ramach kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kablowych emitowane były spoty telewizyjne, a w maju można było obejrzeć je w kinach. Wsparcie kampanii stanowiły reklamy prasowe.

Za stworzenie koncepcji strategicznej i kreatywnej wprowadzenia nowego produktu na rynek oraz jego komunikację w Internecie, ze szczególnym naciskiem na social media, a także przygotowanie reklam prasowych, odpowiada agencja interaktywna Eura7.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjne kierowane były przede wszystkim do kobiet, gdyż – jak wynika z badań fokusowych przeprowadzonych przez agencję Eura7 przed startem kampanii – nowy smak szczególnie trafia w potrzeby tej grupy. Kampanię oparto na motywie świeżości, na którą zwróciły uwagę uczestniczki fokusów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing