Meta wprowadza na rynek europejski aplikację Meta AI, która bazuje na dostępności Meta AI na popularnych platformach i w komunikatorach: Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp. Wszystko po to, by w jednym miejscu móc korzystać z asystenta AI, zarządzać okularami AI czy korzystać z Vibes, czyli kolejnej nowości, która służy do tworzenia i udostępniania krótkich filmów generowanych przez sztuczną inteligencję. W aplikacji można dodawać nowe elementy wizualne czy muzykę oraz remiksować treści innych osób.
Każdy użytkownik będzie miał dostęp do własnego kanału, który z czasem zostanie spersonalizowany pod kątem zainteresowań. Z kolei powstałe treści mogą zostać opublikowane nie tylko w Vibes, ale również na Instagram Reels i Facebook Stories.
Zobacz również

Funkcja zdobyła ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych, gdzie użytkownicy wygenerowali już ponad 20 miliardów obrazów.
Nowy sposób dostępu do asystenta AI
W Meta AI użytkownicy uzyskają także bardziej intuicyjny dostęp do asystenta AI, mając wszelkie narzędzia kreatywne i konwersacyjne na wyciągnięcie ręki. Są to:
Jak zatrzymać pseudowiedzę? [OPINIE]
- podpowiedzi tekstowe i sztuczna inteligencja konwersacyjna: rozmawiaj naturalnie z Meta AI, aby uzyskać odpowiedzi, porady lub kreatywne,
- generowanie i animacja: ożywiaj swoją wyobraźnię, tworząc i animując obrazy przy użyciu zaledwie kilku słów,
- edycja: bezproblemowo edytuj, ulepszaj i przekształcaj swoje zdjęcia, korzystając z zaawansowanych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
Zarządzaj okularami AI
Aplikacja Meta AI stanowi również centrum zarządzania okularami AI. Dzięki niej można łatwo importować, edytować i udostępniać treści z okularów oraz, dzięki sztucznej inteligencji, edytować materiały.
Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko