Marka bielizny, która przez lata prezentowała wyłącznie szczupłe, kobiece sylwetki, w końcu stanęła w ogniu krytyki za promowanie niedoścignionych kanonów piękna. Victoria’s Secret ugięła się pod presją i wreszcie wprowadziła zmiany w wizerunku marki, urozmaicając grono swoich ambasadorek. Od jakiegoś czasu w kampaniach VS konsekwentnie pojawiają się osoby transpłciowe, z niepełnosprawnościami czy modelki plus size, a na początku 2022 roku Victoria’s Secret nawiązała współpracę z modelką z zespołem Downa.
Zobacz również
Kontynuacją wizerunkowych zmian jest wybór pierwszego w historii marki ambasadora płci męskiej – Darrena Barneta. Aktor, znany z filmu Netflixa „Never Have I Ever” opowiadającym o dorastaniu, stał się twarzą kampanii promującej nową kolekcję odzieży dla nastolatków i młodych dorosłych „PINK Gender Free”.
Wprowadzając jednakową linię ubrań bez podziału na kolekcję męską i damską, Vistoria’s Secret chce skupić się na promowaniu inkluzywności i zdrowiu psychicznym swoich odbiorców.
Ponieważ koncentrujemy się na poszerzaniu naszej oferty wolnej od płci i nadal ewoluujemy jako marka, chcemy zapewnić, że nasi ambasadorzy nie tylko reprezentują różnorodność naszych klientów, ale także ucieleśniają indywidualność i pewność siebie – wyjaśnia Amy Hauk, dyrektor generalna PINK, marki należącej do Victoria’s Secret.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdaniem marki, Barnet to idealna osoba do reprezentowania nowej kampanii, ponieważ aktor jest „pozytywnym wzorem do naśladowania dla nastolatków i młodych dorosłych”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Praca nad „Never Have I Ever” zdecydowanie wprowadziła mnie do czasów licealnych i przypomniała mi o niepewności i problemach, z którymi borykamy się jako młodzi dorośli. Wiem, jak to jest nie pasować i jak ważne jest poczucie wsparcia i akceptacji ze względu na to, kim jesteś – wyjaśnia aktor.
Wyświetl ten post na Instagramie
Darren Barnet został również wybrany przez markę do reprezentowania w mediach społecznościowych akcji „Miesiąc świadomości zdrowia psychicznego”. 30-latek dołączy także do jury konkursu „PINK With Purpose” organizowanego przez Victoria’s Secret. Projekt ma na celu niesienie pomocy młodym ludziom w dokonywaniu pozytywnych zmian w ich społecznościach.
PS
Bohaterem październikowego wydania Vogue został influencer i youtuber Bretman Rock. To pierwszy raz, kiedy na okładce słynnego magazynu pojawił się homoseksualny mężczyzna.