fot. Facebook
Działania rebrandingowe miały na celu ukazanie Victoria’s Secret jako marki inkluzywnej, widocznie zaangażowanej w działania na rzecz promowania różnorodności. W nowych reklamach Victoria’s Secret, zamiast dobrze znanych, seksownych modelek, można było zobaczyć m.in. aktywistki, sportsmenki (Megan Rapinoe), modelki plus size oraz kobiety w ciąży i transpłciowe (Valentina Sampaio).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dodatkowo Victoria’s Secret postanowiła także zaangażować do roli ambasadora submarki Pink (kolekcja Gender Free) Darrena Barneta — amerykańskiego aktora („Gran Turismo”). To pierwsza w historii marki sytuacja, w której to stanowisko objął mężczyzna. Po 24 miesiącach stało się jednak jasne, że wspomniane kroki nie przyniosły oczekiwanych efektów.
Spadki mimo pozytywnego przyjęcia
Choć mogłoby się wydawać, że pozytywne reakcje ze strony klientów i rynku przyniosą marce upragnione zyski i wzrosty, stało się jednak inaczej. CNN prognozuje, że na koniec bieżącego roku przychody Victoria’s Secret mają wynieść ok. 6,2 mld dolarów, czyli o 5% mniej niż w 2022 roku. To także znacznie mniej niż w 2020 roku, kiedy zyski Victoria’s Secret wyniosły 7,5 mld dolarów.
Właśnie dlatego Victoria’s Secret podjęła decyzję o powrocie do reklam, do których zaangażowane są tzw. Aniołki. Popularne modelki, w których gronie od lat znajdują się m.in. Barbara Palvin i Jasmine Tookes, już wkrótce powrócą na billboardy, wybiegi i do klipów Victoria’s Secret. Celem na kolejne miesiące jest poprawa rentowności i osiągnięcie przychodu na poziomie 7 mld dolarów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS Marka Victoria’s Secret stawia na inkluzywność
Marka bielizny kontynuuje ewolucję swojego wizerunku, stawiając na różnorodność i celebrując każde kobiece ciało. Victoria’s Secret do współpracy zaprosiła modelkę z zespołem Downa, kobietę z niepełnosprawnością czy przyszłą mamę w zaawansowanej ciąży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Ambasadorem submarki Victoria’s Secret został mężczyzna
Victoria’s Secret nawiązała współpracę z Darrenem Barnetem, który będzie pierwszym w historii marki ambasadorem płci męskiej. Aktor został wybrany do promowania nowej kolekcji ubrań gender free.