SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.
Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi. Pierwszy zjazd odbywa się w październiku, a podstawą zaliczenia kursu jest przygotowanie oraz obrona pracy dyplomowej na ostatnich zajęciach – w czerwcu.
Zobacz również
– Polecam tę szkołę przede wszystkim przełożonym pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej. Wszystkim pracodawcom, aby najlepszych ludzi ze swoich zespołów wysyłali na ten kurs. Jest to według mnie znaczące podniesienie kompetencji pracownika i zapewnienie wartości dodanej w firmie. Edukacja także jest walutą – zapewnianie szkoleń i możliwości rozwoju jest także formą doceniania pracownika, a przy tym możliwością podniesienia kompetencji w firmie. Jest to błyskawiczne zyskiwanie przewagi nad konkurencją – możliwość skonfrontowania wielu punktów widzenia i implementacji nowych, czasami lepszych rozwiązań w organizacji – mówi Krzysztof Albrychiewicz, Kierownik Rady Programowej SSM, wykładowca Szkoły.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]