Dwa tygodnie temu operator przedstawił użytkownikom swoją nową propozycję, a to nie było jeszcze jego ostatnie słowo. Taryfa Viking 39 No Limit to prawdziwa alternatywa dla ofert na abonament.
– Dwa tygodnie temu uruchomiliśmy dwie nowe taryfy – Viking 19 Standard oraz Viking 29 No Limit. Nowa oferta spotkała się z niesamowicie pozytywnym przyjęciem wśród członków naszej społeczności, a także osób, które chcą przenieść do nas swój numer. Na tym jednak nie koniec. Wiemy, że niektórzy z naszych obecnych lub potencjalnych użytkowników, jak choćby miłośnicy seriali czy filmów online bądź przedsiębiorcy, potrzebują jeszcze większego transferu danych. Wprowadzamy zatem jeszcze jedną, bezkonkurencyjną taryfę Viking 39 No Limit z pakietem, który oferuje 25 GB internetu – mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w telefonii komórkowej Mobile Vikings Polska.
Zobacz również
W nowej taryfie Mobile Vikings dostępne są nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz na numery stacjonarne, SMS-y i MMS-y no limit, a także transfer danych w wysokości 25 GB.
Co ważne, korzystając z opcji autodoładowań, użytkownicy Mobile Vikings mogą jeszcze bardziej zwiększyć miesięczną pulę dostępnych gigabajtów. Każde autodoładowanie pozwoli im zyskać 1 dodatkowy GB internetu na miesiąc. Jeśli posiadają dwa numery z tą opcją – będą to 2 GB dla każdego numeru, a jeśli trzy numery i więcej – po 3 GB transferu danych. Promocja na dodatkowy bonus za aktywację usługi dotyczy również autodoładowań, które są realizowane z Punktów Vikinga. Takie rozwiązanie stanowi duże ułatwienie i wygodę dla właścicieli firm, którzy mają zwykle kilka numerów podpiętych na jednym koncie. Wykupując taryfę Viking 39 No Limit, na każdym z używanych numerów będą mieli do wykorzystania nawet 28 GB internetu. Dodatkowe GB za autodoładowanie aktywują się zawsze pierwszego dnia miesiąca.
Ofertę uzupełniają dwie taryfy standardowe w odświeżonej formie – Viking 19 (+ 1 GB) i Viking 29 (+11 GB), a także ulepszona taryfa Viking 29 No Limit (+11 GB). Szczegóły znajdują się w tabeli.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing