Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Vileda dołącza do grona partnerów Planet Heroes i wspiera akcję sprzątania świata

O autorze
1 min czytania 2022-06-09

Marka Vileda zostaje partnerem Planet Heroes – jedynej na świecie ekologicznej platformy crowdfundingowej, która wspiera firmy i użytkowników organizujących inicjatywy sprzątania Ziemi. Pierwsza zbiórka śmieci odbyła się nad wybrzeżem Wisły 6 czerwca w Dniu Ochrony Środowiska. Frekwencja dopisała – razem udało się zebrać 11 worków odpadów. 

Vileda to kolejna marka, którą dołącza do wspierania akcji sprzątania świata publikowanych na platformie Planet Heroes. Zbiórki śmieci wspierane i wynagradzane przez polski start-up powstają na całym świecie – od Kenii, przez Indonezję, Indie czy Nepal. Użytkownicy, nazywani Herosami, zebrali jak dotąd ponad 2 miliony kilogramów odpadów.

Jest nam niezmiernie miło, że kolejna polska firma została naszym partnerem. Biznes coraz silniej angażuje się w inicjatywy ekologiczne i wspieranie realnych, oddolnych działań swoimi budżetami. Tylko dzięki takiej synergii mamy szansę realnie promować akcje sprzątanie świata i zmieniać nawyki na lepsze – mówi Karolina Gurgul, PR manager w Planet Heroes. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS), właściciel marki Vileda, od wielu lat przykłada olbrzymią wagę do działań ekologicznych oraz prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony. Podstawowym założeniem firmy jest holistyczne i kompleksowe podejście do tego zagadnienia. Już na etapie planowania produkcji Vileda dba, żeby minimalizować negatywny wpływ na środowisko: 46% plastiku, z którego wytwarzane są produkty pochodzi z recyklingu (w porównaniu do średniej w branży na poziomie 15%), a ok. 90% plastiku z którego wykonane są opakowania nadaje się do odzysku.

Firma może pochwalić się znaczącymi sukcesami jeżeli chodzi o redukcję emisji CO2: w latach 2014 – 2021 udało się ją obniżyć o jedną trzecią, a celem jest osiągnięcie pełnej neutralności do roku 2045. Co więcej 62% energii elektrycznej wykorzystywanej przez firmę to tzw. zielona energia  – energia pozyskiwana ze źródeł odnawialnych. W ten sposób sam proces produkcyjny staje się bardziej neutralny dla środowiska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie bez znaczenia jest fakt, że ponad 90% produktów marki Vileda nadaje się do wielokrotnego użytku – konsumenci dostają do rąk artykuły, które są znacznie bardziej zrównoważone ekologicznie niż np. produkty jednorazowe. Wiele z nich znakomicie spełnia swoje funkcje czyszczące bez konieczności używania detergentów – np. wkłady do mopów z mikrofibry skutecznie usuwają ponad 99% bakterii przy użyciu samej wody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie:https://planetheroes.pl/events/1077