Viralem w wirusa, czyli jak agencja kreatywna włącza się w akcję #zostańwdomu

W czasie pandemii nieustająca edukacja, to jeden z ważniejszych elementów profilaktyki. Agencja kreatywna Up i siostrzana agencja EB Job’n’Joy nawet w tych trudnych czasach starają się zachować dobry humor.
O autorze
0 min czytania 2020-03-26

Na pewno wszyscy się z zgodzą, że nauka przez zabawę jest efektywniejsza, niż wkładanie do głowy frazesów rodem z Gombrowicza „Mickiewicz wielkim poetą był”.

A agencje Up i Job’n’Joy znane są ze swojej dowcipnej komunikacji, która zawsze trafia w punkt, dlatego w swoim stylu postanowili dołączyć do akcji #stayhome. 

– Nie potrafimy szyć masek ani produkować żelu dezynfekującego, ale jako agencja umiemy w komunikację. Mimo że #zostańwdomu przychodzi nam z trudem, to wiemy, że to najlepsze, co teraz możemy zrobić, by… szybciej móc z tego domu wyjść. Dokładamy więc swoją cegiełkę do apelu – komentuje Tomasz Graszewicz, managing and strategy director w agencji kreatywnej Up i Job’n’Joy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj