Virgil Abloh jest głównym projektantem marki Off-White i od niecałego roku jest również dyrektorem artystycznym linii męskiej domu mody Louis Vuitton. Abloh często też angażuje się w różne współprace z markami, w tym np. z firmą IKEA. Innym takim przykładem jest najnowszy projekt designera realizowany z marką Evian.
W grudniu 2018 roku brand ogłosił, że Virgil Abloh dołączył do ich zespołu jako kreatywny doradca do spraw zrównoważonego projektowania. Efektem współpracy jest limitowana butelka wielokrotnego użytku, którą zaprojektował Abloh.
Zobacz również
Limitowana butelka, powstała również we współpracy z marką Soma, jest szklana, ma bambusową nakrętkę oraz silikonowy pokrowiec. Kosztuje 50 dolarów.
Butelka będzie dostępna na platformie MatchesFashion.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W grudniu 2018 roku Green Caffe Nero dołączyło do akcji Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste „Z własnym kubkiem”. Każda osoba, która przjdzie do lokalu z kubkiem wielokrotnego użytku otrzyma w prezencie kawę za 5 złotych.
PS2
Costa Coffee UK wprowadziła do swoich kawiarni nowe rozwiązanie – płatność za kawę kubkami wielokrotnego użytku. W ten sposób marka chce walczyć z zanieczyszczaniem środowiska.