…„Daj się rozpieścić w wakacje”.
Współpraca Virgin Mobile w ramach ESKA Summer City nawiązuje do głównego przekazu operatora – „daj się rozpieścić” oraz najnowszej kampanii reklamowej, która podkreśla prostotę przeniesienia numeru z innych sieci. Podczas wakacyjnego projektu, 14 ekip stacji i Virgin Mobile pojawi się w 24 miastach Polski pokazując najlepsze sposoby na spędzenie urlopu oraz organizując dodatkowe atrakcje dla swoich odbiorców. Reporterów spotkać będzie można na imprezach plenerowych, koncertach, plażach, letnich deptakach czy klubach. Odwiedzą m.in.: Białystok, Bydgoszcz, Katowice, Kołobrzeg, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Nowy Sącz, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Tarnów, Toruń, Trójmiasto, Warszawę, Wrocław czy Zakopane. Na ESKA TV zobaczymy też relacje z wyjazdu ekip ESKA Summer City do najlepszych wakacyjnych kurortów w Chorwacji i Grecji.
Zobacz również
Na tych, którzy dołączą ESKA Summer City, czekają wakacyjne zestawy: t-shirty, saszetki, torby i frisbee i startery Virgin Mobile z dodatkową paczką gigabajtów. Do wygrania będą również koszulki z limitowanej edycji, nawiązującej do kampanii przenoszenia numeru „Z palcem w… gdzie chcesz”. Działania online obejmują także dedykowaną aplikację na Facebooku radia ESKA „Wakacyjna mapa Polski”. By zdobyć smartfon, 200 zł na rozmowy, smsy i internet oraz koszulkę od Virgin Mobile, należy oznaczyć na mapie miejsce zgodnie z zadaniem konkursowym: „Zaznacz, gdzie się przeniosłeś i pokaż, jak się rozpieszczasz w wakacje”.
Komunikacja letniego projektu Virgin Mobile i ESKI potrwa 9 tygodni, do 28 sierpnia. Będzie prowadzona w radiu ESKA, ESKA TV, dedykowanej akcji podstronie na Eska.pl, a także podczas eventów w całej Polsce. Relacje będą także uzupełniane materiałami dodatkowymi zamieszczanymi w mediach społecznościowych – na Facebooku, Snapchacie i Instagramie Radia ESKA.
Więcej szczegółów na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing