Celem działań promocyjnych jest ukazanie odbiorcom, że pakiety zostały skonstruowane na wyjątkowych, korzystnych zasadach – w cenie 29 zł klienci otrzymują nielimitowane SMS-y, rozmowy oraz 2GB internetu bez umowy. Natomiast propozycja za 19 zł zawiera nielimitowane SMS-y, nielimitowane rozmowy na numery Virgin Mobile, 100 minut do wszystkich sieci oraz 2GB internetu. To jedyna taka oferta w Polsce, w kategorii prepaid, telefonii komórkowej.
Jednym z fundamentów kwietniowej kampanii jest outdoor w 10 mniejszych miastach, tj.: Białystok, Bielsko Biała, Toruń, Lublin, Kalisz, Częstochowa, Rzeszów, Radom, Szczecin i Zielona Góra. Komunikaty zostały stworzone pod każdą z miejscowości i zwracają się bezpośrednio do ich mieszkańców. Informują o pakiecie za 29 zł.
Zobacz również
Dodatkowym wsparciem dla reklam wielkoformatowych jest obecność plakatów oraz ulotek Virgin Mobile na 44 uczelniach wyższych w 10 miastach, w których przeprowadzana jest kampania. Komunikują ofertę za 29 i 19 zł. Ponadto marka pojawia się w danych miastach z zespołami prowadzącymi w terenie marketing bezpośredni oraz sprzedaż.
– Wybór mniejszych miast pod kątem kampanii jest dla nas wręcz naturalny, gdyż tkwi w nich ogromny potencjał. Chcemy pozyskać dzięki temu nowych, lojalnych klientów – takich, którzy poszukują przełomowych rozwiązań w komunikowaniu się z bliskimi, niekoniecznie chcąc wiązać się umowami. Oczywiście nie zapominamy przy tym o osobach z dużych metropolii – to bardzo liczna grupa odbiorców naszych usług, dlatego kampania radiowa i kinowa jest właśnie ogólnopolska – skomentował Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.
7 kwietnia wystartowała również ogólnopolska promocja w radiu, oparta na 15-sekundowym spocie komunikującym ofertę za 29 zł. Reklamy możemy usłyszeć w radiach sieci EUROZET, Grupy RMF oraz ZPR Media. Przedłużono również kampanię w kinach Cinema City w dużych miastach tj. Warszawa, Kraków, Wrocław czy Poznań, opartą na 15-sekundowym spocie Virgin Kosmos.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Z początkiem kwietnia ruszyła też kampania online, obejmująca największe, polskie portale internetowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kontakt dla mediów/agencja: Kontakt dla mediów:
Marta Jechna Ewelina Płoskonka
24/7Communication PR & Special Events Specialist
[email protected] [email protected]
Tel.: 502 414 482 Tel.: 799 155 55
Więcej informacji na:
www.virginmobile.pl