Virtu zachęca: „Rób, co lubisz”

Kampania reklamowa, która skupia się na rozwiązywaniu problemów konsumentów? Przez cały czerwiec każdy, kto weźmie udział w organizowanym przez Virtu ogólnopolskim konkursie „Rób, co lubisz”, może w łatwy sposób wygrać pieniądze na realizację swoich pasji.
O autorze
1 min czytania 2015-06-03

Kampania reklamowa, która skupia się na rozwiązywaniu problemów konsumentów? Przez cały czerwiec każdy, kto weźmie udział w organizowanym przez Virtu ogólnopolskim konkursie „Rób, co lubisz”, może w łatwy sposób wygrać pieniądze na realizację swoich pasji.

Każdy ma możliwość zgłoszenia swojej propozycji. Wystarczy, że na stronie konkursowej www.virtu.com.pl odpowie na trzy krótkie pytania, związane z własną pasją, a także doda obrazujące ją zdjęcie. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne: 100 zł, co tydzień 1000 zł, natomiast na zwycięzcę czeka równowartość aż trzech pensji – łącznie 9000 zł!

– Główną siłą konkursu jest jego prostota – tłumaczy Grzegorz Kowalik, dyrektor ds. handlu i rozwoju firmy Virtu. – Skupiamy się na prostych barierach, które codziennie utrudniają konsumentom robienie tego, na co mają ochotę – czytanie książek, oglądanie telewizji, jazda na rowerze. Każda pasja i związana z nią przeszkoda może zostać nagrodzona. Tym, co liczy się najbardziej, jest pomysł i inwencja w jego zaprezentowaniu.

Kampania rozpoczęła się 1 czerwca i potrwa cały miesiąc. Silne wsparcie zapewniają przede wszystkim aktywne działania w internecie: bannery reklamowe w największych polskich portalach internetowych: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, a także działania w sieci reklamowej Google. Dodatkowo, informacja o konkursie znajdzie się na ponad milionie opakowań dań gotowych Virtu, oznaczonych specjalnym, konkursowym stickerem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Virtu już od 1992 roku produkuje łatwe w przygotowaniu dania gotowe, ułatwiając codzienne życie swoich klientów – ludzi żyjących nowocześnie, ceniących swój wolny czas i nie zawsze mających chęć na przygotowywanie skomplikowanych posiłków. Firma postanowiła pójść o krok dalej i w jeszcze bardziej zauważalny sposób ułatwić życie konsumentów dań Virtu, zachęcając ich do tego, aby robili to, co naprawdę lubią – nawet, jeśli natrafiają na przeciwności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się