…Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.
Na kilka dni przed samym festiwalem MasterCard podgrzewa atmosferę i zachęca udziału w konkursie. W dniach 24-26 czerwca w wydzielonej strefie klubu Plażowa przy ulicy Wybrzeże Szczecińskie 1 w Warszawie pojawi się instalacja Virtual Reality Longboard Masters. Dzięki goglom do wirtualnej rzeczywistości oraz specjalnie zaprojektowanemu longboardowi osoby, które odwiedzą strefę MasterCard będą mogły spróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach na longboardzie po bilety na Open`er. Na najlepszych w konkursie czekają nagrody w postaci karnetów na festiwal Open`er oraz dostęp do usługi Spotify Premium. Dla najlepszego gracza przewidziana została nagroda dodatkowa w postaci longboardu!
Zobacz również
Za realizację aktywacji Virtual Reality Loangboard Masters odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: agencja Digital Out of Home Posterscope oraz dom mediowy Carat Polska. Aktywacja jest częścią działań komunikacyjnych MasterCard prowadzonych w mediach.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]