TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Visa promuje płatności kartami wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket

Do 16 maja potrwa promocja płatności bezgotówkowych Visa organizowana wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket pod hasłem „Ciesz się wiosną z kartą Visa”. Dokonując płatności kartą Visa w jednym z ponad 4,5 tys. sklepów obydwu sieci, klienci otrzymają specjalne kody promocyjne...
O autorze
1 min czytania 2017-05-05

… uprawniające ich do zakupu puszki napoju lub lodów w atrakcyjnych cenach. Wspiera ją intensywna kampania reklamowa obejmująca internet, radio, przestrzenie reklamowe w sklepach Żabka i Freshmarket oraz inne kanały marketingowe partnerów promocji.

„W 2017 r. kontynuujemy naszą bliską współpracę z detalistami w celu popularyzacji płatności bezgotówkowych wśród konsumentów. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyły sieci Żabka i Freshmarket i liczymy na to, że nasza wspólna promocja zainteresuje konsumentów, którzy zamiast gotówki wybiorą szybką i wygodną płatność kartą lub smartfonem” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Konsumenci, którzy chcą wziąć udział w promocji, muszą jedynie opłacić kartą Visa zakupy* na dowolną kwotę w jednym ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. W zamian otrzymają kod upoważniający do zakupu w cenie 1 zł puszki napoju Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Fanta pomarańczowa lub Sprite o pojemności 0,33 litra lub lodów – rożków marki Koral 110 ml o smaku śmietankowym, truskawkowym lub czekoladowym. Kod może zostać zrealizowany podczas kolejnych zakupów.

Nagrodzone zostaną również sklepy, w których najwięcej konsumentów skorzystało z promocji. Franczyzobiorcy sieci Żabka i Freshmarket, którzy w okresie trwania promocji przyjmą co najmniej 250 transakcji kartami Visa, mogą wygrać bony zakupowe o wartości 500 zł dla każdego nagrodzonego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Promocje realizowane z Visa cieszą się dużym powodzeniem wśród konsumentów i dlatego cieszymy się, że możemy ich zaprosić do wzięcia udziału w nowej zabawie. Tym bardziej, że napoje i lody proponowane w Żabkach za płatności kartą oferowane będą w naprawdę dobrej cenie. Żabka jako lider formatu convenience od lat rozwija pakiet usług dostępnych w naszych sklepach i promuje innowacyjne rozwiązania, które mają ułatwić klientom zakupy. Dlatego chętnie wspieramy naszego partnera w promocji płatności bezgotówkowych. Liczymy też, że dzięki konkursowi dla prowadzących sklepy sieci Żabka i Freshmarket informacje o promocji nie umkną żadnemu klientowi” – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w Żabka Polska.

Promocję wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, na którą składają się działania w internecie, spoty reklamowe w stacjach radiowych oraz reklamy w kanałach własnych sieci Żabka i Freshmarket (m.in. nośniki BTL w sklepach). Do wykorzystania materiałów reklamowych wspierających promocję zostały zachęcone również banki-wydawcy kart Visa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację kampanii „Ciesz się wiosną z kartą Visa” przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się