Visa rozpoczęła kampanię związaną z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 – do wygrania wyjazdy na mecz Polska – Senegal

Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, uruchomiła kampanię promocyjną związaną ze zbliżającym się mundialem, której głównym elementem jest atrakcyjna loteria dla konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2018-04-13

Do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska – Senegal, który rozegrany zostanie 19 czerwca w Moskwie. Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotów telewizyjnych, działania marketingowe w internecie, mediach społecznościowych, w sklepach, na stacjach paliw oraz w galeriach handlowych.

Aby mieć szansę na wygranie jednego z 42 pakietów, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.

Pakiety na spotkanie Polska – Senegal podczas Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018 obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Loteria rozpoczęła się 29 marca br. i potrwa do 9 maja br. Towarzyszące jej działania marketingowe obejmują emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, aktywność reklamową w kanałach cyfrowych (przede wszystkim w mediach społecznościowych), w tym mobilnych, a także w wyszukiwarkach internetowych. Ponadto, materiały marketingowe zostały umieszczone w sklepach i na stacjach benzynowych. Informacje nt. loterii są wyświetlane również na ekranach znajdujących się w galeriach handlowych. Materiały reklamowe związane z promocją zostały udostępnione także bankom-wydawcom kart Visa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej będą dla polskich kibiców z pewnością wielkim wydarzeniem, ponieważ po 12 latach nasza reprezentacja wraca na mundial. Jako oficjalny sponsor turnieju w Rosji, chcemy dać szansę użytkownikom kart Visa na obejrzenie na żywo pierwszego meczu Polaków. Trzymamy kciuki za naszych piłkarzy i wierzymy, że uda im się zrealizować ich ambitne cele. Mamy również nadzieję, że nasza loteria rozpali emocje kibiców już na kilka tygodni przed pierwszym gwizdkiem” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor generalny na Polskę i Węgry, Visa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing