Polska jest jednym z pierwszych krajów w Europie, w którym Visa Europe zaprezentowała nowe hasło marki: „Visa zawsze, wszędzie” (ang. „Visa always on”), a także nową identyfikację wizualną. Nowe elementy zostały przedstawione m.in. poprzez spoty reklamowe w telewizji, a rozpoczęta właśnie ogólnopolska kampania – zgodnie z hasłem marki – będzie realizowana długofalowo w różnych formatach reklamowych.
Hasło „Visa zawsze, wszędzie” ma przekazać konsumentom, że niezależnie od tego, gdzie się znajdują, Visa dba o to, aby mogli w wygodny i bezpieczny sposób kupić to, czego potrzebują, pragną lub co kochają. Nowa identyfikacja graficzna, którą tworzą obracające się wokół logo Visa elementy, odzwierciedla obecność organizacji w samym centrum ekosystemu płatniczego, działającego nieprzerwanie 24 godziny na dobę.
Zobacz również
Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe: „Od ponad 50 lat Visa jest symbolem płatności bezgotówkowych. Mamy świadomość, że zmiany rynku płatniczego, technologii oraz preferencji konsumentów nigdy nie przebiegały tak szybko jak obecnie. Chcemy nie tylko być uczestnikiem tych procesów, ale – tak jak przez ostatnie pół wieku – odgrywać wiodącą rolę we współtworzeniu nowych trendów. Poprzez nowe hasło i identyfikację graficzną marki chcemy podkreślić naszą kluczową rolę w rozwoju nowoczesnych i bezpiecznych płatności bezgotówkowych.
Niezależnie od tego, jak dalej będzie zmieniał się świat, Visa – jako „bijące serce” ekosystemu płatniczego – będzie dbać o komfort dokonywania płatności. Dlaczego „bijące serce”? Organizacja znajduje się w samym centrum rynku płatności tworzonego przez banki-wydawców kart Visa, agentów rozliczeniowych oraz detalistów i nadaje tempo zmianom, by zapewnić konsumentom możliwość płacenia zawsze i wszędzie z Visa.”
Nowe hasło i identyfikacja wizualna marki są prezentowane w rozpoczętej 19 czerwca kampanii reklamowej Visa Europe. Kampania ta obejmuje m.in. emisję spotów reklamowych w trzech wersjach – 60-, 20- i 15-sekundowej – w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVP), kanałach tematycznych (m.in. Polsat News, TVN24, TVP Sport) oraz poprzez media internetowe (w tym portale o największym zasięgu – YouTube.com, Onet.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl; również w wersjach mobilnych). Kampania obejmie także polski profil Visa Europe na Twitterze @VisaEurope_PL.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Nawiązując do hasła „Visa zawsze, wszędzie” chcemy być stale obecni w świadomości konsumentów. Dlatego rozpoczynamy kampanię, która w sposób ciągły będzie przypominać, że Visa stanowi integralną część naszego życia” – podsumowuje Jakub Kiwior.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prezentując Visa w centrum ekosystemu płatności, wiodąca 60-sekundowa wersja spotu przedstawia zwyczajny dzień, podczas którego każdy sprzedawca w pewnym momencie staje się także kupującym. Istotnym elementem przekazu jest niezawodność systemu Visa Europe, który działa 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez sekundy przerwy, umożliwiając konsumentom bezproblemowe dokonywanie płatności – o każdej porze i w każdym miejscu. Krótsze spoty prezentują zalety płynące z korzystania z poszczególnych produktów Visa, m.in. płatności online czy płatności zbliżeniowych.
Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotów w Polsce odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.