Vistula stworzyła formalny strój Reprezentacji Polski w piłkę nożną na Mistrzostwa Świata 2018

Vistula jako partner PZPN, po raz kolejny zadba o formalny strój Reprezentacji Polski. Tym razem marka towarzyszyć będzie piłkarzom podczas Mistrzostw Świata 2018 w Rosji. Prezentujemy efekty sesji zdjęciowej, która obyła się we Wrocławiu podczas zgrupowania kadry.
O autorze
1 min czytania 2018-04-26

W ramach współpracy z PZPN uszyte zostały trzyczęściowe garnitury na miarę, w których Polska Reprezentacja pojedzie na Mistrzostwa Świata 2018 do Rosji. Garnitury będą dostępne w sprzedaży w salonach Vistula w całej Polsce oraz w sklepie internetowym wraz z początkiem Maja.

Zestawy ubrań dla piłkarzy, trenera oraz całego sztabu PZPN, zostały wykonane z wysokiej jakości wełny antybakteryjnej z wykończeniem nano, która blokuje wchłanianie wody oraz innych płynów. Zaproponowana kolorystyka to odcień ciemnego granatu i połączenie delikatnej, białej kraty na materiale. Krój marynarek nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa, które doskonale widać w taliowanych sylwetkach z klapami w szpic. Jednorzędowa kamizelka, biała koszula i wąskie spodnie w kant, podkreślają elegancki charakter całości. Ponadto dopełnieniem stylizacji są: jedwabna, biała poszetka, skórzane brązowe buty i pasek w tym samym odcieniu. W zestawie nie mogło zabraknąć motywu nawiązującego do naszych barw narodowych – granatowe krawaty w białe i czerwone paski, stały się nieodłącznym elementem formalnego stylu piłkarzy.

Elegancja oraz komfort noszenia ubrań to kluczowe kryterium, którym przy tworzeniu tej kolekcji kierował się Wojtek Bednarz – projektant marki Vitula. Każdy z garniturów jest unikatowy, ponieważ posiada personalizację wewnątrz marynarki. Dodatkowo, by dodać otuchy naszym piłkarzom, na błękitnej podszewce zamieszczono krzepiący napis: „keep calm and keep your fingers crossed”. Na klapie przyczepiony został również czerwony znaczek PZPN z napisem „Polska”.

Wspaniałą wiadomością dla fanów piłki nożnej jest fakt, że kolekcja garniturów Polskiej Reprezentacji dostępna będzie w salonach Vistula w całym kraju oraz nawww.vistula.pl już z początkiem maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Iza Grzybowska
Produkcja: Move Picture
Backstage: Bartosz Mrozowski 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

VISTULA:
Projektant marki Vistula: Wojtek Bednarz
Dyrektor Marketingu marki Vistula: Patrycja Hatalska-Kostewicz