„Vistula z Pasją” to inicjatywa, której misją jest wspieranie mężczyzn z inspirującymi zainteresowaniami i interesującą historią. Projekt ma na celu promocję oraz rozpowszechnianie wizerunku ciekawych ludzi, którzy rozwijają w swoim życiu pasje i dzielą się nimi z innymi. Jednym z pierwszych bohaterów, którego Vistula zaprosiła do projektu był właśnie Robert Karaś.
Sesja zdjęciowa oraz film promujący jego osobę, zostały zrealizowane na ulicach Warszawy. Na zdjęciach możemy zobaczyć sportowca przechadzającego się ulicami miasta w stylizacjach od Vistuli, czy podczas treningu na rowerze w stroju startowym. Robert zaprezentował się w sportowych ubraniach, które preferuje na co dzień, ale także w garniturze, który ubiera na wyjątkowe okazje.
Zobacz również
W materiale filmowym, jeden z najpopularniejszych obecnie triathlonistów na świecie, opowiada o swojej pasji, życiu osobistym i o tym, co jest jego największym marzeniem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Poza Robertem Karasiem do grona ambasadorów „Vistuli z Pasją”, dołączyli także Paweł Tarnowski – zawodnik polskiej kadry narodowej żeglarstwa, czy Bartłomiej Mirecki – zawodowy kierowca wyścigowy. W najbliższym czasie zostaną zrealizowane kolejne sesje zdjęciowe z udziałem nowych bohaterów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing