VIVID COLOR. VIVID LIFE.
Vivitek to światowej klasy producent sprzętu do prezentacji i wyświetlania obrazu, z których największym uznaniem w branży cieszą się wielokrotnie nagradzane projektory cyfrowe. Wśród konkurencji wyróżniają się one nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi oraz designem, który zmienia myślenie o projektorach jako urządzeniach stacjonarnych. Miniprojektory Qumi są najlepszym dowodem na to, że duże możliwości operacyjne sprzętu i rozdzielczość full HD, mieszczą się w niewielkich rozmiarów nowoczesnym kształcie, którego mała waga gwarantuje mobilność urządzenia.
Produkty Vivitek są nie tylko odpowiedzią na potrzeby klientów biznesowych, którzy oczekują od sprzętu niezawodności i kompatybilności z innymi urządzeniami wykorzystywanymi w pracy, ale też amatorów kina domowego, osób uczących się oraz użytkowników, którzy cenią sobie również estetyczny design.
Zobacz również
Marketingowe działania
Producent sprzętu przy wsparciu agencji OSOM STUDIO wprowadził na rynek projektory Qumi Q3 oraz Qumi Q8. Ich wejście do sprzedaży wymagało opracowania i wdrożenia strategii marketingowej. Została ona oparta na cechach definiujących Qumi Q3 i Q8 – bardzo dobrych parametrach, niewielkim rozmiarze i atrakcyjnym designie, a komunikacja wizualna nie tylko podkreślała atrybuty projektorów, ale pozwoliła też na przystępne zaprezentowanie parametrów urządzeń i radości płynącej z ich użytkowania. Wsparcie agencji obejmowało opracowanie kompletu materiałów graficznych do druku i internetu, produkcję spotów reklamowych i filmu produktowego a także przeprowadzenie sesji fotograficznych. Na kanale YouTube Vivitek można już obejrzeć animacje promujące nowe projektory.
To nie pierwsze wspólne wprowadzenie na rynek nowych produktów. Współpraca OSOM STUDIO i Vivitek rozpoczęła się w ubiegłym roku, kiedy to firma planowała wprowadzenie do sprzedaży projektora Qumi Q6. Zadaniem agencji było wówczas stworzenie i wdrożenie strategii promocji dla nowego urządzenia oraz wsparcie tych, które były już dostępne na rynku. Działania te objęły – podobnie jak w przypadku Qumi Q3 i Qumi Q8 – realizację i postprodukcję materiałów filmowych, w tym animacji poklatkowych, sesje produktowe, a także przygotowanie materiałów reklamowych.
Trafne rozwiązania
Na początku współpracy największym wyzwaniem było przedstawienie parametrów technicznych projektorów w sposób uniwersalny oraz przystępny dla klienta niezwiązanego z branżą technologiczną. Jako że komunikaty wizualne przemawiają do odbiorców najszybciej i są najbardziej skuteczne, OSOM STUDIO zdecydowało, by właśnie za pomocą zdjęć i serii animacji zwizualizować specyfikację urządzeń. Założeń tych agencja trzyma się w kolejnych projektach, opisując parametry urządzeń, a dzięki takiemu podejściu, komunikacja Viviteka jest nie tylko efektywna, ale też spójna i wyróżnia się na tle konkurencyjnych firm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tak jak już wspomniano, Vivitek to część międzynarodowego koncernu Delta, działającego na światowa skalę. Przygotowane przez OSOM STUDIO materiały, musiały być więc realizowane w wielu wersjach językowych, zachowujących uniwersalność i neutralność kulturową, tak by ich wydźwięk był jednoznaczny dla szerokiego grona klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki dokładnej analizie potrzeb klienta i charakteru samych produktów, OSOM STUDIO stworzyło kompleksowe i skuteczne kampanie reklamowe – pomyślnie zakończone projekty zaowocowały stałą i intensywną współpracą na wielu polach. Agencja rozpoczęła już realizację kolejnych dużych projektów dla tego klienta.