Do akcji zaangażowano znanych youtuberów, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster wzięli udział w pierwszej w Polsce kampanii produktowej prowadzonej w świecie Minecrafta. Na specjalnie przygotowanej i wyjątkowo dopracowanej w detalach mapie schowany został klocek „6GB za 6zł na 60 dni”. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.
Kampania w świecie „Minecraft” jest uzupełnieniem komunikacji prowadzonej przez markę Orange w mediach społecznościowych. Idea zabawy oparta została na przewrotnym postawieniu przed użytkownikami bardzo trudnych zadań, za wykonanie których nagradzani są oni pakietami 6GB na 60 dni. W ten sposób Orange komunikuje, jak łatwe i tanie jest skorzystanie z usługi mobilnego pakietu internetowego 6GB (wystarczy tylko wysłać SMS o wartości 6 zł). Dzięki tej ofercie można swobodnie i bez obaw o wysokość rachunku korzystać z Internetu w telefonie przez całe wakacje.
Zobacz również
– Od pewnego czasu obserwujemy mocny rozwój gamingu na YouTube. Marka Orange zawsze stara się być nowoczesna i innowacyjna, stąd decyzja o przeprowadzeniu kampanii w świecie „Minecraft”. Oferta „6GB za 6 zł na 60 dni” skierowana jest do osob młodych, więc postanowiliśmy dotrzeć do nich z pomocą ich ulubionych youtuberów. Zależy nam bardzo na tym, żeby szczególnie w okresie wakacyjnym nasi klienci mogli cieszyć się wolnością, jaką daje nasz pakiet Internetu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy opowiedzieć o tym w kreatywny sposób w świecie „Minecraft“, który daje właśnie największą wolność – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Zmagania youtuberów w świecie „Minecfarta”, które w ciągu niespełna dwóch dni obejrzało już w sumie ponad 500 tysięcy widzów (100 proc. ruch organiczny), można zobaczyć tutaj:
Drollercaster
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Izak
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Vertez
Enzzi