VML Poland startuje z internetową komunikacją nowego formatu kampanii Orange Polska

Dziś wystartowała digitalowa odsłona nowej platformy komunikacyjnej Orange Polska. Elementem spajającym format jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają czteroosobowa rodzina, para trzydziestolatków, studenci i pies.
O autorze
1 min czytania 2015-11-13

Komunikacja marketingowa Orange Polska będzie od tej pory realizowana w oparciu o historie mieszkańców tego budynku. Agencja VML przygotowała kompleksowy sposób komunikacji nowego formatu kreatywnego w przestrzeni digital wraz z konkretnymi działaniami. Obejmują one m.in. stworzenie strony www.cozrobiarazem.pl i kilkunastu filmów, dzięki którym można szerzej poznać bohaterów nowego formatu.

 Komunikacja marketingowa Orange, realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela znajdującego się na parterze bistro, pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, dla których jest to pierwszy udział w projektach reklamowych. Co ciekawe, wszyscy aktorzy będą występować w reklamach Orange pod własnymi imionami.

– Nasza nowa platforma komunikacyjna wywodzi się wprost z digitalu i tam jest jej naturalne miejsce, stąd tak duży nacisk kładziemy na działania w Internecie i nowy serwis, w którym wpływa znacząco na interaktywne doznania naszych klientów. Mocne działania w sieci pozwolą nam swobodnie komunikować ofertę Orange: od pakietów precyzyjnie kierowanych do konkretnej grupy odbiorców po zupełnie nowe produkty jak Orange Finanse i Orange Energia – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.   

Odwiedzający nową stronę internetową będą mogli lepiej poznać bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców. Młoda para, trzech studentów, pan z bistro, rodzina z dwójką dzieci i pies razem mogą robić wiele różnych rzeczy. Zaczną od parapetówki, na której zagrają w kalambury. Odwiedzając interaktywną kamienicę można zagrać w kalambury: www.cozrobiarazem.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, w poniedziałek, 16 listopada startuje kolejna część kampanii – jej świąteczna odsłona, w ramach której VML Poland przygotowała aktywację, na którą składa się landing page, dedykowany do sieci materiał filmowy oraz angażujący konkurs dla internautów.   

Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Dodatkowo, agencja VML Poland przygotowała i zrealizowała egzekucje formatu w kanałach digital. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobacz więcej:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się