Komunikacja marketingowa Orange Polska będzie od tej pory realizowana w oparciu o historie mieszkańców tego budynku. Agencja VML przygotowała kompleksowy sposób komunikacji nowego formatu kreatywnego w przestrzeni digital wraz z konkretnymi działaniami. Obejmują one m.in. stworzenie strony www.cozrobiarazem.pl i kilkunastu filmów, dzięki którym można szerzej poznać bohaterów nowego formatu.
Komunikacja marketingowa Orange, realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela znajdującego się na parterze bistro, pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, dla których jest to pierwszy udział w projektach reklamowych. Co ciekawe, wszyscy aktorzy będą występować w reklamach Orange pod własnymi imionami.
Zobacz również
– Nasza nowa platforma komunikacyjna wywodzi się wprost z digitalu i tam jest jej naturalne miejsce, stąd tak duży nacisk kładziemy na działania w Internecie i nowy serwis, w którym wpływa znacząco na interaktywne doznania naszych klientów. Mocne działania w sieci pozwolą nam swobodnie komunikować ofertę Orange: od pakietów precyzyjnie kierowanych do konkretnej grupy odbiorców po zupełnie nowe produkty jak Orange Finanse i Orange Energia – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Odwiedzający nową stronę internetową będą mogli lepiej poznać bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców. Młoda para, trzech studentów, pan z bistro, rodzina z dwójką dzieci i pies razem mogą robić wiele różnych rzeczy. Zaczną od parapetówki, na której zagrają w kalambury. Odwiedzając interaktywną kamienicę można zagrać w kalambury: www.cozrobiarazem.pl.
Dodatkowo, w poniedziałek, 16 listopada startuje kolejna część kampanii – jej świąteczna odsłona, w ramach której VML Poland przygotowała aktywację, na którą składa się landing page, dedykowany do sieci materiał filmowy oraz angażujący konkurs dla internautów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Dodatkowo, agencja VML Poland przygotowała i zrealizowała egzekucje formatu w kanałach digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz więcej: