Celem działania było przybliżenie i pokazanie uczestnikom zabawy płatności mobilnych BLIK i NFC w Orange Finanse, które pozwalają cieszyć się łatwym i wygodnym dostępem do zgromadzonych na koncie środków finansowych bez konieczności noszenia portfela.
Przez całą grę uczestnikom towarzyszył telefon z aplikacją Orange Finanse. Aby rozwiązać wszystkie zagadki i wyjść z zamkniętego Pokoju Wyzwań, należało korzystać z funkcjonalności BLIK i NFC, dostępnych w mobilnej aplikacji.
Zobacz również
– Naszym działaniem chcieliśmy przekonać ludzi, także tych młodych, iż rozwiązania mobilne Orange Finanse z powodzeniem zastąpią portfel. Szczególnie w letnim czasie, kiedy nie zawsze nosimy ze sobą gotówkę, a z pewnością nie rozstajemy się z telefonem komórkowym. Choć oczywiście z Orange Finanse nie tylko w wakacje można cieszyć się mobilnością bez ograniczeń – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Ambient zorganizowany wspólnie z Let Me Out odbył się w Warszawie na bulwarze Flotylli Wiślanej w dniach 4-5 lipca 2015 roku.
Film prezentujący akcję:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing