Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

VML Poland z dziesięcioma landing page’ami eventów Red Bulla na koncie

VML Poland, agencja digital marki Red Bull, odpowiada za przygotowanie aktywacji, które związane są z wydarzeniami specjalnymi i eventami organizowanym przez Red Bull w Polsce. Do tej pory powstało 10 landing page’ów, a jedenasty właśnie wystartował.
O autorze
0 min czytania 2015-10-28

Agencja odpowiada m.in. za tworzenie koncepcji kreatywnych stron internetowych, ich design, UX, kwestie technologiczne związane z wdrażaniem stron w pełni zgodnych z Responsive Web Design, a także ich dostosowanie do globalnego CMS w ramach systemu RedBull.com.

Wybrane projekty przygotowane przez agencję VML Poland:

  • 111 Megawatt – wielki wyścig enduro, współorganizowany z GK PGE w kopalni węgla brunatnego Belchatów
  • Młode Wilki – aplikacja wspierająca dystrybucję utworów rapowych młodziaków
  • W5 – mecz piłkarski bez bramkarzy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj