VMLY&R Poland promuje nowy model adidas ZX 2K BOOST

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. W nowej kampanii marki w Polsce bohaterami zostali TikTokerzy.
O autorze
1 min czytania 2020-08-12

ZX 2K BOOST zostały stworzone by zaskakiwać. Wyróżnia je zaawansowana jednoczęściowa cholewka i odważna kolorystyka w odcieniach zachodzącego słońca. Żywe kolory nowego modelu stały się również inspiracją do stworzenia ASMR wideo, w którym wystąpił duet TikTokerów – Twins Style.

Bracia zanurzają się w przedziwnym świecie, który zaskakuje na każdym kroku, dokładnie tak jak odważne i jedyne w swoim rodzaju ZX 2K BOOST. W wideo zostały wykorzystane motywy oddly satisfying, które sprawiają, że można doświadczyć przyjemnego mrowienia w okolicach szyi, głowy czy pleców.

Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K BOOST towarzyszą czołowi polscy youtuberzy i tiktokerzy, tacy jak: Marcysia Ryskala, WAKSY, Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K BOOST pojawi się także raper Szymon Sobel. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania prowadzona jest w digitalu: na YouTubie, TikToku, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 roku.

Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się