Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to nie tylko idealne uzupełnienie wrażeń, jakie dostarczają nam seanse filmowe, ale także szansa na zbliżenie z ludźmi dzięki wspaniałym smakom. A ze znajomymi – jak ze smakami – im więcej, tym lepiej!
– Stworzenie komunikacji, która w ramach tej platformy ma już swoją czwartą odsłonę było niewątpliwie sporym wyzwaniem, szczególnie mając na uwadze świetne wyniki poprzednich edycji. Wynieśliśmy ją jednak na kolejny poziom, przy jednoczesnym zachowaniu spójnej strategii marki i mocnym komunikacie ujętym na tyle uniwersalnie, że bez problemu możemy implementować kampanię na 34 rynki, które różni położenie geograficzne, język czy podłoże kulturowe – mówi Anna Góreczna, group account manager w VMLY&R Poland.
Zobacz również
W tegorocznym spocie telewizyjnym VMLY&R Poland udowadnia, że każdy kęs chipsów Lay’s potęguje wrażenia z oglądania filmów w domu. Pojawiający się znajomi głównego bohatera czy elementy kinowe, takie jak profesjonalne głośniki czy wygodne fotele wkomponowane w przestrzeń domową, w której dzieje się akcja, to tylko początek przygód z Lay’s rodem z filmu.
Ponownie przy tworzeniu kampanii VMLY&R Poland współpracowało z reżyserem Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Serbii we współpracy z domem produkcyjnym Tuna Fish.
Rosja:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 34 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, digital, e-commerce oraz współpracę z influencerami.