VMLY&R Poland wśród najbardziej kreatywnych agencji świata tegorocznego „Cannes Lions: The Global Creativity Report”

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny ranking marek i agencji „Global Creativity Report 2019”. VMLY&R Poland znalazła się na 20 miejscu listy najbardziej kreatywnych agencji na świecie (10 miejsce wśród agencji z Europy).
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

Coroczny ranking „Global Creativity Report” powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji podczas organizowanego w czerwcu festiwalu reklamowego w Cannes. Raport zawiera zestawienie w podziale na kategorie, nagrody, marki, grupy i agencje reklamowe, firmy produkcyjne, regiony, kraje i miasta, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów. Raport został rozszerzony w tym roku o część opracowaną przez międzynarodową firmę badawczą i marketingową WARC.

Agencja Roku 2019

Agencja VMLY&R Poland znalazła się w gronie 20 najbardziej kreatywnych agencji na świecie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.

Dodatkowo, uplasowała się na 10 pozycji listy najbardziej kreatywnych agencji w Europie:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Polska znalazła się na 15 pozycji zestawienie najbardziej kreatywnych regionów świata.

Art Director Roku 2019

Ewelina Wojtyczka i Paweł Szczygieł znaleźli się na liście 10 najlepszych dyrektorów artystycznych na świecie.

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Dodatkowo, klienci stojący za projektem „Ostatni Twój Weekend” zostali wyróżnieni w rankingach marek. Gazeta.pl zajęła 9 miejsce w Top 10 marek w kategorii Media / Entertainment, Mastercard i BNP Paribas Bank Polska zajęły odpowiednio 6 i 7 miejsce w Top 10 marek w kategorii Consumer Services / Business to Business.

W zestawieniu sieci reklamowych 2019 roku VMLY&R znalazła się na 10 miejscu. A WPP znalazł się w czołówce holdingów reklamowych 2019 roku (trzecia pozycja).

– Nasz raport stanowi globalny punkt odniesienia dla kreatywności i efektywności w branży komunikacji marketingowej. Dodatkowo, opracowanie dostarczone przez naszego partnera – WARC – obok bogatych danych historycznych i rankingów, zawiera dogłębną analizę trendów i zagadnień, które pojawiały się w pokojach jurorów na tegorocznym festiwalu w Cannes. „Global Creativity Report” to niezbędne źródło wiedzy dla społeczności kreatywnej i marketingowej, będące narzędziem dla każdego, kto chce zdobyć przewagę konkurencyjną, uwalniając potencjał twórczy – powiedział Simon Cook, managing director, Cannes Lions.

Cały raport dostępny jest na stronie.