Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

VMLY&R Poland wygrywa przetarg marki Cheetos w regionie EER

W efekcie wygranego przetargu VMLY&R Poland jako Agency of Record odpowiada za strategiczne partnerstwo i obsługę drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo w całym regionie EER.
O autorze
0 min czytania 2019-07-31

Współpraca rozpocznie się od przygotowania taktycznej kampanii na rynek turecki obejmującej swoim zasięgiem digital (Facebook, Instagram i YouTube) oraz telewizję.

Całościowa współpraca zakłada przygotowanie komunikacji 360 stopni, uwzględniającej TV oraz realizację kilku dużych aktywacji. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów kreatywnych do digitalu i punktów sprzedaży.