VMLY&R Poland zrealizowało kampanię 360 stopni „Wkręć się w filmy z Lay’s” dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
O autorze
1 min czytania 2020-01-17

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Ich chrupanie powoduje, że oglądanie filmów w sali kinowej czy domowym zaciszu, wciąga bez reszty, wzmacnia przeżywanie fabuły oraz potęguje wrażenia. Dlatego właśnie najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie, bo filmy smakują lepiej z Lay’s.

– Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym – mówi Adam Augustynowicz, senior account manager, VMLY&R Poland.

Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 33 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska:

Rosja:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kazachstan:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gruzja: