VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024

VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024
Agencja VMLY&R została wybrana przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Drugą wybraną agencją jest Przestrzeń. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki.
O autorze
1 min czytania 2023-12-08

VMLY&R Poland zrealizuje kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie 2024 roku.

– OLX to marka, która jest blisko swoich użytkowników. Wierzymy w bliskość i relacje, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nie możemy doczekać się pierwszych efektów współpracy. – tłumaczy Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.

– Zespół OLX to marketer wyznaczający standardy komunikacji brandowej na naszym rynku. Tym bardziej cieszymy się z tego, że udało nam się zbudować wzajemne zaufanie, które pomoże nam realizować ważne kampanie dla bardzo wymagającego konsumenta. Jesteśmy gotowi na wspólne wyzwania! – mówi Michał Banaszewski, Chief Business Officer VMLY&R.

W przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX sp. z o.o., agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee. Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe VMLY&R

Słuchaj podcastu NowyMarketing