VMLY&R z kampanią wprowadzającą na rynek Desperados Whisky Sour

W klubie czy w domu? To pytanie, które nakręca nas w piątkowy wieczór. A co, gdyby połączyć jedno z drugim? Agencja VMLY&R wystartowała właśnie z komunikacją zupełnie nowego wariantu smakowego Desperados Whisky Sour, który wprowadza klubowy klimat na polskich domówkach.
O autorze
0 min czytania 2020-01-28

VMLY&R odpowiada za przygotowanie strategii oraz wymyślenie idei kreatywnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek nowego smaku warzonej i dystrybuowanej przez Grupę Żywiec marki Desperados. Desperados Whisky Sour to połączenie smaku klasycznego drinka z najbardziej imprezowym piwem.

Zakres prac agencji obejmuje także produkcję assetów kampanijnych do digitalu, m.in. 10 krótkich video stworzonych specjalnie z myślą o social media (Facebook i Instagram), produkcję kampanii display, w tym wielu formatów rich mediowych oraz aktualizację strony internetowej.

Kampania potrwa do końca kwietnia 2020 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj