Nagrody przyznawane przez Campaign USA są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.
Za tym, że tytuł „Advertising Network of the Year 2020” przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności – poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).
Zobacz również
Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję Campaign USA, czytamy m.in.: Wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z najwyższej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję. A te nabrały nowego znaczenia w czasie pandemii, kiedy klienci zwrócili się do agencji z prośbą o rozwiązania, które pozwolą im utrzymać zaangażowanie swoich konsumentów.