Vogue HOPE: 26. światowych edycji Vogue’a jednoczy się w nowym wydaniu magazynu, by dać nadzieję na lepsze jutro

26 edycji Vogue’a z całego świata jednoczy się we wrześniowym numerze Vogue „HOPE”, by wyrazić optymizm i solidarność w obliczu tak ważnych zmian zachodzących na świecie.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

W roku 2020 świat zmagał się z globalną pandemią i skutkami kryzysu klimatycznego, a miliony ludzi protestowało wspólnie w obronie ruchu Black Lives Matter, potępiając brutalność policji i systemowy rasizm. W związku z tym 26. edycji Vogue’a połączyło siły i zainicjowało akcję Vogue „HOPE”, która ma na celu ukazanie przyszłości wypełnionej nadzieją 245 milionom czytelników oraz społecznościom na całym świecie.

W ramach projektu Vogue „HOPE” wszyscy redaktorzy naczelni Vogue’a przyczynili się do stworzenia wrześniowego wydania, dostarczając zdjęcia, obrazy i reportaże, a tym samym udowodniając, jak wiele znaczy dla nich ten temat. 

– Wydanie Vogue Hope to pierwsza okazja, by redaktorzy naczelni wszystkich wydań pracowali ramię w ramię. Zaangażowaliśmy się wszyscy, z Anną Wintour i Edwardem Enninfulem na czele. W tych wyjątkowych czasach wymiana myśli i twórcza współpraca wewnątrz międzynarodowej społeczności Vogue dodała nam siły i inspiracji, a także pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał i dziedzictwo globalnej marki – mówi Filip Niedenthanl, redaktor naczelny Vogue Polska.

Wydanie specjalne „Hope” to również treści lokalne, skupiając się również na młodych wschodzących talentach, mających pozytywny wpływ na przyszłość branży modowej, a także opowiada podnoszące na duchu prawdziwe historie wielu projektantów, aktywistów i pisarzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Obecnie świat stoi w obliczu poważnych zmian i z tego właśnie powodu zdecydowaliśmy się stworzyć jedno światowe wydanie Vogue’a, aby przemówić wspólnym głosem i zjednoczyć miliony czytelników na całym świecie, opowiadając im prawdziwe historie za pomocą zdjęć i obrazów. Chciałbym podziękować naszym partnerom: Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s i L’Oreal Paris, którzy dopasowali swoje reklamy do idei naszego projektu – Jamie Jouning, dyrektor ds. klientów, Condé Nast.

Wydania Vogue „Hope” będzie można kupić od sierpnia do połowy września. Pierwsza z edycji Vogue, która trafi do sprzedaży 7 sierpnia, to wydanie brytyjskie. Polskie wydanie trafi do sprzedaży 3 września. Materiały związane z Vogue „Hope” pojawią się od 3 sierpnia na vogue.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na okładkach nowego wydania brytyjskiego Vogue’a nie pojawiły się – jak to zwykle bywa – modelki. Tym razem na pierwszej stronie tzw. Biblii mody znalazły się: położna, maszynistka oraz kasjerka – czyli bohaterki czasów koronawirusa.

PS2

W kwietniu br. Vogue Italia z powodu koronawirusa wypuścił nowy numer z całkowicie pustą okładką. Nie, nie było to związane z brakiem zdjęć – jak tłumaczył redaktor naczelny magazynu, biel to jasność, która następuje po ciemności, swego rodzaju odrodzenie, a także nowy początek.