W czasie, gdy ponad 300 milionów ludzi na całym świecie potrzebuje pilnej pomocy, kampania wykorzystuje autentyczne historie, aby połączyć młodszych odbiorców z ludźmi i wartościami stojącymi za działaniami humanitarnymi UE.
VML Copenhagen opracowało ideę kreatywną kampanii, tworząc narrację w stylu dokumentalnym, która śledzi troje wspieranych przez UE pracowników humanitarnych w Gazie, Ukrainie i Ugandzie. Historie te podkreślają nie tylko ryzyko i realia ich pracy, ale także zasady, które leżą u podstaw działań humanitarnych.
Zobacz również
Film dokumentalny będzie również wyświetlany na wybranych europejskich festiwalach filmowych, docierając do szerszej publiczności.
Ogilvy Social.Lab Brussels odpowiada za strategię i wdrożenie kampanii, łącząc PR, media społecznościowe, współpracę z influencerami i partnerstwa medialne, aby zaangażować odbiorców w dziesięciu państwach członkowskich UE.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Kampania jest realizowana w Polsce, Czechach, Grecji, na Węgrzech, w Bułgarii, Chorwacji, na Litwie, w Hiszpanii, Włoszech i Francji. Będzie trwała do grudnia 2025 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing