„Voices of Humanity”: UE prezentuje bohaterów pomocy humanitarnej

„Voices of Humanity”: UE prezentuje bohaterów pomocy humanitarnej
Dyrekcja Generalna Komisji Europejskiej ds. Pomocy Humanitarnej i Ochrony Ludności (ECHO) wystartowała z kampanią „Voices of Humanity”, której celem jest przybliżenie zasad kierujących unijną pomocą humanitarną: człowieczeństwa, neutralności, bezstronności i niezależności.
O autorze
1 min czytania 2025-09-25

W czasie, gdy ponad 300 milionów ludzi na całym świecie potrzebuje pilnej pomocy, kampania wykorzystuje autentyczne historie, aby połączyć młodszych odbiorców z ludźmi i wartościami stojącymi za działaniami humanitarnymi UE.

VML Copenhagen opracowało ideę kreatywną kampanii, tworząc narrację w stylu dokumentalnym, która śledzi troje wspieranych przez UE pracowników humanitarnych w Gazie, Ukrainie i Ugandzie. Historie te podkreślają nie tylko ryzyko i realia ich pracy, ale także zasady, które leżą u podstaw działań humanitarnych.

Film dokumentalny będzie również wyświetlany na wybranych europejskich festiwalach filmowych, docierając do szerszej publiczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ogilvy Social.Lab Brussels odpowiada za strategię i wdrożenie kampanii, łącząc PR, media społecznościowe, współpracę z influencerami i partnerstwa medialne, aby zaangażować odbiorców w dziesięciu państwach członkowskich UE.

Kampania jest realizowana w Polsce, Czechach, Grecji, na Węgrzech, w Bułgarii, Chorwacji, na Litwie, w Hiszpanii, Włoszech i Francji. Będzie trwała do grudnia 2025 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się