Zielaskiewicz związana jest z Volkswagen Group Polska od 12 lat. W 2009 roku rozpoczęła pracę w Kulczyk Tradex na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży flotowej w multimarkowym Dziale Sprzedaży Flotowej. Dwa lata później objęła rolę koordynatora Back Office dla Sprzedaży Flotowej, a następnie dyrektora marketingu w marce Volkswagen Samochody Dostawcze. Od 2016 roku była odpowiedzialna za obszar marketingu i Brand Management w Volkswagen Financial Services. Jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz programu managerskiego PMD Barcelona na IESE Business School, University of Navara.
Powrót do struktur VGP i możliwość pracy nad dalszym rozwojem hiszpańskich marek SEAT i CUPRA są dla mnie bardzo wartościowym i ciekawym doświadczeniem. Najbliższe lata stawiają przed branżą motoryzacyjną wymagające wyzwania. Jestem pewna, że nasze brandy są do nich odpowiednio przygotowane i cieszę się, że będę częścią tej historii – mówi Daria Zielaskiewicz, nowa dyrektorka marek SEAT i CUPRA.
Zobacz również
Do listopada stanowisko dyrektora marki SEAT & CUPRA oraz dyrektora marketingu Volkswagen obejmował Michał Szaniecki. Po blisko 6 latach pracy w Volkswagen Group Polska zmienia kontynent i przez najbliższe 3 lata będzie rozwijał się na stanowisku dyrektora marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.
Szaniecki jest doceniany przez branżę – w 2018 roku podczas Executive Summit został wyróżniony jako Dyrektor Marketingu Roku. Jest także laureatem Absatzwirschaft Marken Award, Członkiem Zarządu International Advertising Association, wieloletnim Jurorem Effie Europe oraz częstym gościem na polskich i międzynarodowych uczelniach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce