Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded contentową „Porozmawiajmy o samochodach”

We wtorek 30 kwietnia br. concept store marki Volkswagen, Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded contentową z udziałem gwiazd i influencerów. Jej celem jest promowanie unikatowego miejsca na motoryzacyjnej mapie Warszawy, mieszczącego się przy ul. Karolkowej 30.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Celem prowadzonych działań jest zbudowanie świadomości istnienia Volkswagen Home na przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie, ukazanie komfortu, jaki wiąże się z zakupem auta w tym miejscu, zaprezentowanie dostępnych w nim modeli oraz pokazanie mechaniki zapisywania się na spotkania i jazdy próbne przez Volkswagenhome.pl. W kampanii wzięły udział różne gwiazdy i influencerzy, w tym Marcelina Zawadzka, Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń, Mateusz Hładki i Zbigniew Urbański.

Na kampanię składa się pięć filmów – gościem każdego z odcinków jest inna gwiazda, o odmiennym stylu życia i potrzebach z nim związanych. To właśnie pod te potrzeby, po krótkim wywiadzie na początku filmu, dobierany jest model Volkswagena na jazdy próbne, a następnie testowany w świetnie pasującej do niego scenerii. Modele, jakie zostały użyte do realizacji to Arteon, Touareg, T-Roc, Tiguan oraz Polo GTI. Ostatnią częścią wideo jest zawsze safety tip od marki dla potencjalnego klienta, naprowadzający na łatwiejszy wybór.

Pierwszy film ukazał się 30 kwietnia br., kolejny zostanie opublikowany 30 maja, a następne również co miesiąc: 30 czerwca, 30 lipca i 30 sierpnia. Produkcje prezentowane są na stronie Volkswagenhome.pl.

Jednocześnie wystartowała digitalowa kampania kierująca do miejsca, w którym można dokonać zapisu na spotkanie w Volkswagen Home, dowiedzieć się o możliwości skorzystania z jazdy próbnej oraz obejrzeć pięć filmów z gwiazdami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing