Volkswagen stawia na Feeders Agency

Agencja z początkiem roku wygrała przetarg na obsługę kanałów social dla marki Volkswagen. W ramach obsługi stałej do obowiązków agencji będzie należało m.in. przygotowywanie komunikacji na wszystkie na kanały social marki (Facebook, Instagram i LinkedIn).
O autorze
1 min czytania 2020-02-17

W ramach współpracy agencja zajmie się także przeprowadzaniem akcji niestandardowych, współpracą z influencerami i przygotowywaniem kampanii sprzedażowych.

– Cieszymy się, że Volkswagen wybrał Feeders Agency w tak ważnym momencie dla marki. Elektromobilność to jedna z najważniejszych zmian w świecie motoryzacji. To dla nas dowód uznania, że Volkswagen postawił na nas w tak ważnej dla siebie chwili – komentuje Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency

– Marka Volkswagen, wraz z obraniem kursu na elektromobilność, wprowadza zupełnie nowe podejście do komunikacji. Odświeżając wizerunek szukaliśmy partnera, który zaproponuje świeże i nietuzinkowe podejście marketingowe, a jednocześnie będzie w stanie zapewnić doświadczony zespół, gotowy stawić czoła wyzwaniom jakie aktualnie mają miejsce w branży automotive. Dlatego cieszymy się, że udało się nawiązać współpracę z Feedersami – komentuje Mateusz Liśkiewicz, marketing communication manager marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska.

– To dla nas ogromne wyróżnienie, że po roku działalności Feeders Agency zaufali nam klienci z dwóch tak dużych branż, jak bankowość (BNP Paribas) i motoryzacja (Volkswagen). Świadczy to o coraz większej potrzebie marketerów, dotyczącej bliskiej współpracy z dedykowanymi i doświadczonymi zespołami – mówi Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj