Volvo podróżuje na dno morza i bada ubytki w ludzkim umyśle, wszystko po to, żeby dać siłę potrzebną do spełniania marzeń

Volvo podróżuje na dno morza i bada ubytki w ludzkim umyśle, wszystko po to, żeby dać siłę potrzebną do spełniania marzeń
Szwedzki producent samochodów porusza publiczność do łez w swoim nowym i emocjonalnym storytellingu. Wraz ze Sky Atlantic pokazuje, jak ważna jest wiara w swoje zdolności i jak potężna, w dzisiejszym świecie, jest technologia.
O autorze
0 min czytania 2017-08-24

W krótkometrażowych filmach przedstawia historie ludzi, którzy mimo przeciwności losu, szukali rozwiązań do samorealizacji.

W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją. Dzięki profesorowi nauk komputerowych, który opracował system umożliwiający czytanie jej aktywności umysłowej, dziewczyna może tworzyć muzykę, którą grają jej przyjaciele.

Kolejna historia to „Ogród Nemo”, opowiada o włoskiej rodzinie, która przez brak żyznych gruntów i niestabilnego klimatu przeniosła uprawę ziemi pod wadę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seria Human Made Stories to portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencją odpowiedzialną za produkcję filmów jest Valenstein & Fatt.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniżej znajdziecie pozostałe rozdziały ludzkich historii: