Wszyscy zainteresowani walentynkową wycieczką z Volvo mogą zgłaszać się przez Instagrama. Firma podstawi samochód tam, gdzie zażyczą sobie zwycięzcy. Wystarczy wrzucić na Instagrama zdjęcie miejsca, gdzie mamy podstawić samochód i oznaczyć tam profil Volvo Car Poland, dodając #VOLVOLOVE i lokalizację.
Zobacz również
W poście należy odpowiedzieć na pytanie: „Prawdziwa miłość to dbanie o drugą osobę. Odpowiedz nam z kim i gdzie chciałbyś spędzić walentynkowy weekend?”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną docenione przez Volvo Car Poland i już 14 lutego rano zostaną podstawione najnowsze modele na jazdy próbne do zwycięzców.
Akcja #VOLVOLOVE to kontynuacja niestandardowych aktywacji dla naszych klientów. Po dużym sukcesie akcji „wypożyczalni choinek Volvo” skierowanej do osób, którym bliski jest temat ekologii, tym razem na naszym celowniku znaleźli się zakochani. Będziemy kontynuować tego typu zaskakujące i innowacyjne działania, które są odzwierciedleniem DNA naszej marki – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor ds. Marketingu, Volvo Car Poland.
Aktywację dla marki Volvo stworzyła agencja Grey Group Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.
Więcej akcji z okazji Walentynek: https://nowymarketing.pl/t/2539,walentynki