Co roku na Święta wycinanych jest w Polsce ponad 6 mln choinek. Wszystko po to, by tylko na chwilę przyozdobić wnętrza naszych domów. By przeciwdziałać masowemu wycinaniu drzewek, które później trafiają na śmietnik, Volvo przygotowało specjalną akcję – wybrane autoryzowane salony marki na jakiś czas zamienią się w wypożyczalnie żywych choinek.
W całej Polsce na swoich opiekunów będzie czekało aż 500 zadbanych i ukorzenionych choinek, pochodzących ze sprawdzonego źródła. Po świętach natomiast choinka trafi z powrotem do szkółki leśnej, gdzie może dalej rosnąć i produkować tlen. Co więcej, za każdą choinkę, która wróci do lasu, marka posadzi 10 kolejnych drzewek.
Zobacz również
Koszt wypożyczenia choinki wynosi 55 zł. Pełna lista salonów, w których funkcjonuje wypożyczalnia znajduje się na stronie.
PS
Pozostając w temacie Świąt, zachęcamy do zerknięcia na nasz przegląd najlepszych bożonarodzeniowych reklam.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec listopada br. marka Volvo stworzyła spot w podzięce dla polskich strażaków. Główną przyczyną stworzenia kampanii wizerunkowej związanej ze strażą pożarną były tegoroczne wydarzenia w Szwecji – czyli ogromne pożary do których wyjechały polskie zastępy straży pożarnej.