Do grona firm współpracujących z Vox dołączyło Adrino. Współpraca obejmie zarówno Polskę, jak i kraje regionu CEE.
– Bardzo się cieszę, że udało nam się nawiązać współpracę z Adrino i wspólnie rozwinąć ją na rynek Polski oraz kraje zagraniczne. W 2019 roku weszliśmy do 6 krajów, gdzie teraz Hybrid.ai oraz Vox są już znanym graczem na rynku. Wierzymy, że w tym roku razem z Adrino zrobimy dużo interesujących case’ów i otworzymy się na kolejne rynki – mówi Adam Iwiński CEO Hybrid.ai Poland i Vox Poland.
Zobacz również
– Cieszymy się ze współpracy z Vox, która dla Adrino jest okazją na zwiększenie wachlarza oferowanych produktów o niestandardowe rozwiązania rich mediowe na desktopie i mobile’u. Stworzona przez spółkę technologia picture recognition nie tylko umożliwia wykorzystanie nowego i efektywnego placementu reklamowego, ale także pozwala na innowacyjne targetowanie kontekstowe na konkretne obrazy czy przedmioty. Nasi klienci zyskają „dodatkową siłę rażenia”, gdyż partnerstwo rozwijać będzie się także w regionie CEE – mówi Jacek Dymkowski, CEO Adrino.
Opracowana i wykorzystywana przez Vox technologia picture recognition umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów znajdujących się na zdjęciach, a co za tym idzie, targetowanie reklam na konkretne obrazy, czy przedmioty, biorąc pod uwagę kontekst całego zdjęcia i artykułu. Adrino i Vox kładą w swoich produktach nacisk zapewnienie 100% viewability, jak i 100% brand safety swoim klientom.
Hybrid.ai jest międzynarodową firmą z obszaru adtech, powstałą w 2011 roku i działającą obecnie m.in. w Polsce, Niemczech, Rosji, Holandii, USA czy Emiratach Arabskich. Spółka dostarcza nowe rozwiązania mające na celu usprawnienie i zwiększenie efektywności działań reklamowych prowadzonych w różnych kanałach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Adrino jest nowoczesną siecią reklamy internetowej wykorzystującą autorskie technologie. W ramach oferowanych przez nią usług znajdują się rozwiązania takie jak reklama rich mediowa na desktopie i mobile’u, reklama natywna, czy też content i influencer marketing oraz działania w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing