Wszyscy trafili do zespołów pracujących dla klientów z branży automotive: Volksagwen Financial Services oraz Volkswagen Samochody Dostawcze.
Nowe osoby w dziale Client Service to odpowiedź na potrzeby naszych klientów z branży automotive, którzy poszukują wsparcia w kompleksowym prowadzeniu złożonych projektów. Składają się na nie różnorodne i coraz liczniejsze obszary obsługiwane przez V&P, jak np. SEO czy Marketing Automation, które to kompetencje agencja mocno rozwinęła w ostatnich dwóch latach. Pozyskując osoby o tak złożonym i różnorodnym doświadczeniu jak Gosia, Kinga i Piotr, jesteśmy w stanie oferować jeszcze większą efektywność, jeżeli chodzi zarówno o ilość, jak i rodzaj realizowanych zleceń – mówi Mateusz Cygan, business unit director V&P.
Zobacz również
Gosia Pieczyńska została senior account managerem w zespole Volkswagen Financial Services. 20 letnie doświadczenie Gosi zarówno po stronie klienta, jak i agencji, gdzie pracowała najdłużej, procentuje teraz doskonałym wyczuciem potrzeb klienta. Zarządzała różnymi zespołami, prowadząc projekty m.in. dla: Volkswagen Poznań, Kompanii Piwowarskiej, Hochland, Ericsson, Politechniki Poznańskiej oraz Reckit Benckiser.
Do teamu VWFS, którym zawiaduje Martyna Wysota dołączył również Piotr Skowronek, który objął stanowisko account managera. Wcześniej Piotr był związany głównie z influencer marketingiem, gdzie m.in. tworzył pierwszy w Polsce zespół specjalizujący się w promocji marek w aplikacji TikTok oraz dla Tymbark największy kanał marki na Youtube. Posiada 7 letnie doświadczenie jako marketingowiec oraz 5 letnie jako youtuber.
Kinga Rozmiarek, jako nowy account manager, wzmocniła zespół Volkswagen Samochody Dostawcze, którego obsługą zarządza Sandra Gbiorczyk. Kinga przed przyjściem do V&P przez ponad 15 lat zdobywała doświadczenie w agencjach reklamowych, digitalowych oraz w działach marketingu. Realizowała projekty z obszarów BTL, produkcji foto i wideo, a także W-O-M i digital dla branż: automotive (Škoda, VW), health & beauty oraz FMCG. Teraz swoim doświadczeniem pomoże wprowadzić klienta w nowy etap rozwoju, związany z wyzwaniami jakie stoją przed całą branżą automotive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing