Marka wierzy, że blask kobiety może być bardzo różnorodny i pochodzić z osobowości, ambicji, pasji, życiowego doświadczenia czy ludzi, którymi się otacza. Aby podkreślić, że kobiecość ma wiele twarzy, a każda emanuje naturalnym i jedynym w swoim rodzaju blaskiem W.KRUK zaprosił do celebracji jubileuszu nie jedną, a sześć wyjątkowych kobiet. Ambasadorką jubileuszowego roku W.KRUK i bohaterką najnowszego spotu została jedna z najciekawszych polskich aktorek filmowych i teatralnych młodego pokolenia – Joanna Kulig.
Poza aktorką w kampanię zaangażowane zostały Joanna Fiodorow, Joanna Bator, Zyta Czechowska, Angelika Wierzbicka oraz, po raz pierwszy w historii marki, kierownik jednego z salonów W.KRUK. Każdą z nich wyróżnia inny, wyjątkowy rodzaj blasku. Pisarkę Joannę Bator – blask z natchnienia i szczególnej wrażliwości. Odnoszącą liczne sukcesy sportsmenkę Joannę Fiodorow – ze zwycięstwa i wytrwałości w dążeniu do upragnionego celu. Zytę Czechowską, nauczycielkę roku 2019 – dobroci i empatii. Agentkę modelek Angelikę Wierzbicką – piękna definiowanego klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością. Aleksandrę Drozdowską, reprezentującą zespół W.KRUK – z pasji, szczególnego umiłowania do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata.
Zobacz również
W nowej kolekcji reklamowanej w kampanii odnajdziemy złote i srebrne formy pierścionków, bransolet, kolii i naszyjników oraz kolczyków. Wykonane jubilerską techniką pozwalającą uzyskać niezwykłą nieregularność faktury kruszcu, zdobione połyskującymi kamieniami, stanowią unikalną i ponadczasową interpretację motywu mieniących się fajerwerków oraz świetlistego rozbłysku.
Kampania ruszyła 28 lutego br. i będzie widoczna w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w mediach online. Podjęte zostaną także działania PR i emisja spotów kinowych. Za produkcję wideo odpowiadają Łukasz Lewandowski (produkcja) i Krzysztof Grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii W.KRUK jest fotograf Piotr Stokłosa. Motywem przewodnim kampanii jest blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii W.KRUK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]