W 180. rocznicę istnienia W.KRUK startuje z wyjątkową kampanią

Najstarsza marka jubilerska w Polsce ma już 180 lat. Z tej okazji postanowiła oddać hołd różnym obliczom kobiecości. W najnowszej jubileuszowej kampanii marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką kampanii jest Joanna Kulig.
O autorze
1 min czytania 2020-03-03

Marka wierzy, że blask kobiety może być bardzo różnorodny i pochodzić z osobowości, ambicji, pasji, życiowego doświadczenia czy ludzi, którymi się otacza. Aby podkreślić, że kobiecość ma wiele twarzy, a każda emanuje naturalnym i jedynym w swoim rodzaju blaskiem W.KRUK zaprosił do celebracji jubileuszu nie jedną, a sześć wyjątkowych kobiet. Ambasadorką jubileuszowego roku W.KRUK i bohaterką najnowszego spotu została jedna z najciekawszych polskich aktorek filmowych i teatralnych młodego pokolenia – Joanna Kulig. 

Poza aktorką w kampanię zaangażowane zostały Joanna Fiodorow, Joanna Bator, Zyta Czechowska, Angelika Wierzbicka oraz, po raz pierwszy w historii marki, kierownik jednego z salonów W.KRUK. Każdą z nich wyróżnia inny, wyjątkowy rodzaj blasku. Pisarkę Joannę Bator – blask z natchnienia i szczególnej wrażliwości. Odnoszącą liczne sukcesy sportsmenkę Joannę Fiodorow – ze zwycięstwa i wytrwałości w dążeniu do upragnionego celu. Zytę Czechowską, nauczycielkę roku 2019 – dobroci i empatii. Agentkę modelek Angelikę Wierzbicką – piękna definiowanego klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością. Aleksandrę Drozdowską, reprezentującą zespół W.KRUK – z pasji, szczególnego umiłowania do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata.

W nowej kolekcji reklamowanej w kampanii odnajdziemy złote i srebrne formy pierścionków, bransolet, kolii i naszyjników oraz kolczyków. Wykonane jubilerską techniką pozwalającą uzyskać niezwykłą nieregularność faktury kruszcu, zdobione połyskującymi kamieniami, stanowią unikalną i ponadczasową interpretację motywu mieniących się fajerwerków oraz świetlistego rozbłysku.

Kampania ruszyła 28 lutego br. i będzie widoczna w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w mediach online. Podjęte zostaną także działania PR i emisja spotów kinowych. Za produkcję wideo odpowiadają Łukasz Lewandowski (produkcja) i Krzysztof Grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii W.KRUK jest fotograf Piotr Stokłosa. Motywem przewodnim kampanii jest blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii W.KRUK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj