Kendall+Kylie to marka założona przez słynne siostry Jenner, które na Instagramie obserwuje więcej fanów, niż NASA, FC Barcelonę i Real Madryt razem wzięte. Najgorętszą kolekcją Kendall+Kylie jest White Label, czyli ekstrawaganckie plecaki, torebki i kosmetyczki. Do tej pory polskie fashionistki mogły oglądać ją tylko w internecie, ale już 1 marca White Label będzie miała polską premierę. Gdzie? W sklepach sieci Biedronka.
Siostry Kendall i Kylie Jenner świat poznał najpierw dzięki serialowi „Z kamerą u Kardashianów”, a już w 2012 dziewczyny podbiły rynek mody za sprawą założonej wspólnie marki. Od tamtego czasu KENDALL+KYLIE zyskiwał tylko na popularności. Pewnie nie bez znaczenia było to, że instagramowe konta właścicielek firmy obserwuje łącznie ok. 370 milionów osób.
Zobacz również
Teraz ich marka po raz pierwszy zawita do sieci Biedronka. Od 1 marca przy okazji codziennych zakupów w sklepach Biedronka będzie można zaopatrzyć się w wyjątkowe akcesoria sygnowane ich nazwiskiem.
– W Biedronce zawsze pilnie śledzimy światowe trendy w modzie i rozwijamy naszą ofertę o marki, które są głośne i atrakcyjne. Kolekcja akcesoriów od Kendall i Kylie Jenner to świetna okazja, aby kupić wyjątkowe produkty w atrakcyjnej cenie. Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet, więc to także dobry czas, aby przygotować prezent dla bliskich nam kobiet lub po prostu dla siebie samych – mówi Paulina Zając, kupiec odpowiedzialna za ofertę Kylie and Kendall w sieci Biedronka
Premierowa linia White Label składa się z plecaków, torebek oraz kosmetyczek. Torby z kolekcji sygnowanej przez siostry Jenner występują w kilku rozmiarach. To zarówno praktyczne i pojemne shopperki (139 zł), torebki damskie pudełkowe i prostokątne (79,90 zł), czy zestaw kosmetyczek, plecak lub mała torebka z zewnętrznymi kieszeniami (89,90 zł).Akcesoria występują w awangardowej, ciekawej kolorystyce. Przeważa tu czerń i srebro. Wszystkie produkty są ozdobione wyraźnym logotypem marki Kendall+Kylie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing