W Decathlon Black Friday jest codziennie – w duchu zero waste

Marka Decathlon, sieć sklepów sportowych i producent sprzętu, zamiast proponować obniżki na kolejne produkty, postanowiła nadać drugie życie tym, które już zostały nabyte. Wszystko w duchu zero waste.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

NIE dla okazjonalnych promocji

– Misją Decathlon jest umożliwienie uprawiania sportu jak największej grupie osób. To dlatego wszystkie produkowane przez nas sprzęty, dedykowane różnym dyscyplinom sportu, są nie tylko gwarancją wysokiej jakości, ale i przystępnej ceny. Marka nie organizuje regularnych wyprzedaży, ponieważ najniższe możliwe ceny dostępne są przez cały rok – mówi Wojciech Kozłowski, rzecznik prasowy Decathlon.

Niech sprawdzą się w sporcie raz jeszcze!

Narty rzucone gdzieś na strychu, hantle ukryte na dnie szafy albo zakurzony rower od lat stojący w garażu – wielu z nas ma w swoich domach sportowe sprzęty, które dawno przestały być w użyciu, mimo że wciąż doskonale mogłyby pełnić swoją funkcję. Świadczy o tym fakt, że na OLX – jednym z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce można znaleźć ponad 14 000 produktów z hasłem „Decathlon”. Marka postanowiła wykorzystać tę sytuację i z okazji Black Friday, zamiast sprzedawać sprzęty w obniżonych cenach, zachęca do tego, aby dać im drugie życie. Od 27 listopada do 1 grudnia na fanpage’u Decathlonu promowane będą oferty z serwisów ogłoszeniowych, na których znaleźć będzie można używane sprzęty marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zepsuty sprzęt? Można go naprawić!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oprócz kupowania używanych sprzętów sportowych w dobrym stanie, Decathlon zachęca także do naprawy tych, które służą nam na co dzień, ale uległy lekkiemu uszkodzeniu. W sklepach sieci działają serwisy, w których pracownicy marki m.in. oczyszczą narty czy wymienią pałąk do namiotu. Dzięki temu będzie można cieszyć się ulubionymi przedmiotami jeszcze dłużej, bez konieczności kupowania nowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się