Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, w związku z czym cały czas zalecane jest, byśmy utrzymywali dystans społeczny – a już zwłaszcza, gdy korzystamy ze środków komunikacji miejskiej.
Władze fińskiej sieci supermarketów Prisma postanowiły w niecodzienny sposób zwrócić uwagę mieszkańców na konieczność zachowywania social distancingu – zamiast zwykłych ulotek czy plakatów, w autobusach pojawiły się… pluszowe misie. To jednak nie wszystko – pluszaki zawierają w sobie ukrytą wiadomość, zaś aby ją odkryć, należy zeskanować smartfonem kod QR. Wówczas na ekranach telefonów pojawia się specjalna strona, na której widnieją informacją dotyczące aktualnie prowadzonych akcji charytatywnych, a także licznych sposób, jak można je wesprzeć.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pluszaki są regularnie czyszczone, natomiast po zakończeniu akcji, zostaną przekazane do szpitala dziecięcego w Helsinkach.
Za realizację odpowiada agencja TBWA Helsinki.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa firma Google postanowiła dodać nową funkcję do swojej popularnej aplikacji Google Maps – platforma pokaże bowiem, ile jest osób w danym sklepie, aby umożliwić uniknięcie tłoku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.