W górach grzeje Soplica

Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju.
O autorze
1 min czytania 2013-01-21

W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze specjalnymi cenami promocyjnymi. Lokale mogą również liczyć na wsparcie komunikacyjne promocji na facebookowym profilu Antka Soplicy.

– Tegoroczna zimowa akcja Soplicy organizowana jest w rekordowej ilości lokali, dzięki czemu więcej chętnych będzie mogło skosztować szlachetnej wódki i nalewek Soplicy w atrakcyjnych cenach. Poprzednie lata pokazały nam, że alkohole Soplicy cieszą się w górach dużym powodzeniem, a zimowa promocja marki przyczynia się do zwiększania dynamiki sprzedaży nie tylko w gastronomii, ale również w sklepach detalicznych – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.

Akcja „Rozgrzej się smakami Soplicy” organizowana jest po raz trzeci jako rozwinięcie współpracy marki z rynkiem HoReCa. Od momentu uruchomienia cieszy się dużą popularnością zarówno wśród właścicieli lokali, jak i ich gości. Działania potrwają do marca b.r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj