W Halloween WWF Polska zwróciło uwagę na to, co #NaprawdeStraszne. Prawda o masowym wymieraniu przeraziła miliony Polaków

W Halloween przebieramy się za nasze koszmary. Stajemy się wampirami, zombie i wilkołakami, ale to tylko zabawa. WWF Polska, chcąc zwrócić naszą uwagę na to, co #NaprawdeStraszne, stworzyło wyjątkowy kostium przedstawiający wymarły gatunek – nosorożca białego północnego.
O autorze
1 min czytania 2019-11-15

Kampania została w całości przygotowana pro bono, jednak odniosła bardzo duży sukces. Kreacje w kanałach social media dotarły do 4 milionów użytkowników, a liczba wyświetleń przekroczyła 6 milionów. #NaprawdeStraszne przebranie przedstawiające wymarły gatunek stało się gorącym tematem w mediach. Wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) to ponad milion złotych, co oznacza organiczne dotarcie do 4 milionów telewidzów i czytelników.

Z digitalowej wersji maski nosorożca białego północnego udostępnionej jako filtr na Facebooku i Instagramie skorzystali m.in.: Joanna Krupa, Dominika Gwit, Piotr Kędzierski, Żaklina Ta Dinh, Edyta Herbuś oraz Michał Piróg.

Kampanię WWF Polska #NaprawdeStraszne przygotowali:

  • DDB Warszawa – kreacja kampanii
  • Papaya Films – produkcja
  • Paweł Fabiański | Shootme Visual Artists – fotograf
  • Redosfx, Wanda Kędzierzawska – kostium/maska
  • Pracownia Szumu – PR
  • Facebook/Creative Shop – wsparcie kampanii
  • OMD – dom mediowy
  • More Than Real (Brazylia) – twórcy filtra AR
  • Jetline – nośniki digitalowe MORE
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj